Jednym z błędów jest emisja reklamy w nieodpowiednich miejscach. Należy emitować reklamę w miejscach odwiedzanych przez osoby z grupy docelowej.
Interesują Ciebie tablice reklamowe? Wejdź tu: https://www.znajdzreklame.pl/tablice-reklamowe
To jest jeden z warunków powodzenia kampanii reklamowej a także optymalizacji kosztów. Załóżmy, że prowadzisz firmę zajmującą się sprzedażą narzędzi do warsztatów samochodowych. Jeżeli dasz reklamę w dużej gazecie ogólnotematycznej, zapewne poniesiesz znaczne koszty natomiast wyniki będą bardzo mierne lub zerowe. Natomiast jeżeli dasz ta samą reklamę w czasopiśmie poświęconym mechanice samochodowej koszt będzie znacznie niższy a efekt nieporównywalnie lepszy.
Reklama musi „zahaczyć” uwagę osoby, która zetknęła się z nią. Można to uczynić poprzez spektakularną formę, spektakularne miejsce emisji przekazu reklamowego, poprzez wyeksponowanie elementu oferty.
Reklama powinna eksponować jedną, przewodnią cechę produktu lub usługi. Nie może być elaboratem. Przekaz reklamowy musi kierować odbiorcę reklamy do konkretnych konkluzji a nie kazać analizować dużą ilość informacji.